Vásárlói értékelések

Az áru és a kiszolgálás jó volt, az áru leírásában fontos lett volna megemlíteni, hogy a szájzuhanyt nem lehet zuhanycsőre csatlakoztatni.
Sperling Károly, 2018-04-20
A termek zsinorja az elso hasznalat kozben alig 2 perc mulva elrededt
Onodi Istvan, 2018-03-13
Minden a legnagyobb rendben, villámgyorsan zajlott. Köszönöm szépen. Csak ajánlani tudom.
Anonim vásárló, 2018-01-02
November végén rendeltem, értesítettek, hogy regisztrálták, majd hetekig semmi visszajelzés. Most is csak annyi, hogy a rendelésem teljesült, értékeljem az adásvételt. Nem, nem teljesült. Tudjuk ezt be a karácsonyi hajtásnak (bár novemberben még messze voltunk tőle), máskor nem szokott gond lenni.
Anonim vásárló, 2017-12-20
A vásárlás gyorsan, pontosan, hibátlanul lezajlott.
Anonim vásárló, 2017-12-07
Minden rendben volt.
Láng Erzsébet, 2017-12-06
Maximálisan elégedett vagyok termékkel, az árával, az átvételi ponttal, a webáruház kommunikációjával... Nagyon sajnálom a személyes átvételi lehetőség megszűnését.
Gulyás István, 2017-12-04
Munka előtt át akartam venni a rendelésemet, ezért tettem egy kitérőt, de sajnos hétköznap reggel 9:10-kor még nem volt nyitva a bolt a 9 órai nyitás ellenére. Rákérdeztem e-mailben, hogy ez mennyire gyakran fordul elő, de azóta se kaptam választ. Amúgy amikor végül átvettem a terméket, nem volt probléma, és a megrendelés is rendben volt, de a fentiek miatt legközelebb nem innen fogok vásárolni, csak ha rákényszerülök.
Gál Eszter, 2017-12-01
Nagyon megvagyok elégedve, munkájukhoz további sok sikert kívánok.
Ékes Orsolya, 2017-11-27
Azt és úgy kaptam, amint azt vártam. Üdvözlettel, Mensáros Márta
Mensáros Márta, 2017-11-23
Sajnos 2 problémám is volt önökkel egy ilyen egyszerű megrendelésnél, nem ment gördülékenyen a dolog. - Az előzetesen emailben ígért határidőhöz képest csak 4 nappal később tudtam az árut átvenni, így az átmenti időre pótbeszerzést kellett végeznem. - A személyes átvételnél nem volt meg a számla, pedig azt az intenetes megrendelésnél jeleztem, azt a bolti ügyintéző csak hosszabb telefonálgatás után tudta részemre átadni miután helyben elkészítette. Sajnos ez mind plusz idő, plusz telefonálgatás, plusz költség volt számunkra.
Virág Zoltán, 2017-11-22
A termékkel és a kiszolgálással is nagyon elégedett vagyok.
Anonim vásárló, 2017-11-21
Zökkenőmentes, megrendeltem, elmentem érte, hazavittem.:)
Gallóné Elek Tünde, 2017-11-15
Az ügyintézéssel, és a termékkel is maximálisan elégedett vagyok.
Anonim vásárló, 2017-11-06
Pelusmosót rendeltem, de ez sajnos nem érkezett meg és azt mondták, hogy nem is tudják lesz-e, a webáruházban azonban ott van és rendelhető. Szerencsére nem emiatt rendeltem a többit.
Anonim vásárló, 2017-11-06
A rendelésem után korrekten zajlott a vásárlás.Visszajelzést kaptam a vásárlásról,értesítettek az átvétel lehetőségéről.A későbbiekben is fogok vásárolni ebben a webáruházban.
Besztercei Imre, 2017-10-26
Visszajáró, elégedett vásárló vagyok. :)
Anonim vásárló, 2017-10-25
Egyenlőre egy e-mailt kaptam, hogy a termék amit rendeltem jelenleg nincs.
Anonim vásárló, 2017-10-24
Bementem a boltba. Köszöntem az eladónak. Elmondtam mi járatban jöttem. Az eladó tudott az érkezésemről és átadta a terméket. Kifizettem a terméket. Eközben balra fordítottam a fejem. Láttam különféle szabban termékeket. Az egyik különösen megtetszett. Az eladó pontos információval szolgált a termékkel kapcsolatban. Megvásároltam a szappant is. Köszönöm a szívélyes kiszolgálást és minden jót kívánok!
Szokolai Ferenc, 2017-10-14
Két nap múlva emailben értesített a baross utcai édenbio-bolt, hogy megérkezett a megrendelt áru és én átvettem. Talán SMS-ben is értesíthetnének. Üdvözlettel, M. Márta
Mensáros Márta, 2017-10-04